Reklamacje
Instrukcja dodania reklamacji dla produktów znajdujących się w sprzedaży sklepu internetowego częścirolnicze24.pl
Rejestrując reklamację na karcie Klienta po zalogowaniu do systemu, otrzymują Państwo możliwość samodzielnego złożenia reklamacji oraz swobodny dostęp do śledzenia statusu zgłoszenia. Jest to idealne rozwiązanie umożliwiające bieżący monitoring sprawy. Pozwala zaoszczędzić czas i skraca cały proces reklamacyjny do niezbędnego minimum.
Przed wysłaniem do nas reklamowanego produktu należy najpierw uzyskać numer RMA w celu autoryzacji przesyłki. Aby uzyskać numer RMA należy:
- Zalogować się na swoje konto.
- Jeżeli jeszcze nie posiadacie Państwo swojego konta, wtedy należy dokonać rejestracji, zakładając nowe konto.
- W sekcji „Reklamacje towarów” należy dodać nową reklamację postępując zgodnie z krokami podanymi na stronie. Czynność jest niezwykle prosta i zajmuje tylko chwilę.
- Jeżeli zgłoszenie reklamacji zostało wypełnione w sposób prawidłowy uzyskają Państwo drogą mailową potwierdzenie autoryzacji przesyłki oraz numer RMA.
- Numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na opakowaniu. W przeciwnym przypadku przesyłka nie zostanie przez nas przyjęta.
- Przesyłka powinna być opakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie sprzętu w trakcie transportu (Rolmasz Mariusz Talarek nie ponosi odpowiedzialności za takie uszkodzenia). Do przesyłki należy koniecznie dołączyć dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).
UWAGA: Przesyłki, które nie zostały opatrzone numerem RMA oraz przesyłki, które nie uzyskały naszej autoryzacji nie będą przez nas przyjmowane.